KAWAYOGA ER FOR DEG

Yoga er for alle, og kawayoga skal bidra til at du finner  mestring og ro i hverdagen. Hos kawayoga finner du kunnskap, trygghet og yogaglede i et inkluderende miljø.

YIN

Myker opp stivhet og spenninger i kroppen ved hjelp av myke stillinger og myk pust. God for rygg, nakke, skuldre og hofter. Vi har bindevev Fascia i hele kroppen. Ved stress overaktivitet eller stillesitting blir Fascia stramt og stivt. Dette gir utslag på mange måter i form av smerter, liten evne til å slappe helt av, søvnvansker og følelse av å være «på» hele tiden. Alle har goder av å gjøre Yinyoga enten du driver med aktivitet på høyt eller lavt nivå. Eller trenger å bygge deg opp etter sykdom/skade. Også perfekt som et supplement til Ashtanga yoga.

MYK & STERK

Klassisk Hathayoga hvor vi starter med pusteøvelser og myke bevegelser for å løse opp nakke, skuldre og hofter. Vi gjør klassiske Hatha solhilsener og timen er en fin blanding av rolig yoga og mer kraftfulle stillinger som bygger styrke i kropp og sinn. Vi har både stående stillinger og er nede på gulvet. Vi varierer hvor lenge vi er i stillingene. Noe er som en flyt fra stilling til stilling og noen holder vi lenger.. En fin time for alle som ønsker å bli både myk og sterk

ASHTANGA VINYASA YOGA

Systemet av yogastillinger i en bestemt rekkefølge er «designet» som en meditasjon i bevegelse. Serien starter alltid med Solhilsener A og B etterfulgt av en stående serie, en mellomserie hvor vi er nede på gulvet og en avsluttende serie av stillinger. Vinyasaprinsippet er en viktig del av Ashtanga Vinyasa yoga. Vinyasa kan forklares som pust synkonisert med bevegelse. Yogaformen er rensende både for kropp og sinn. En kraftfull og styrkende yoga. I prinsippet kan alle praktisere denne yogaformen da den kan modifiseres etter behov, passer for deg som liker litt utfordring.

MYSORE

Den tradisjonelle måten å lære Ashtangayoga på, det er lærer til stede og man praktiserer på sitt nivå og får støtte og justering av lærer. Etter tradisjonen er fredagstimene ledet, mens man ellers praktiserer etter hvor langt man har lært serien, man får bedre følge sin egen pusterytme og man får lære serien etter egen kapasitet. Den beste måten å lære seg Ashtanga serien på. Man lærer serien trinn for trinn, husker den bedre og får lettere til en egenpraksis hjemme .

KAWASTORE

Vi tilbyr et utvalg av yoga- og treningsklær valgt spesifikt for våre kunder, fra kvalitetsmerker.

SE UTVALG

KONTAKT

Har du spørsmål om våre timer eller produkter? Vi hører gjerne fra deg. Bruk knappen under her eller send melding på sms 90790303  eller mail kari@kawayoga.no

Send melding